.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گراميداشت هفته قوه قضاييه در مازندران باحضور رئيس سازمان بازرسي كشور
رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: نمايندگان مجلس لايحه قوه قضاييه را در مورد طرح مجازات‌هاي جايگزين زودتر به تصويب برسانند.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: نمايندگان مجلس لايحه قوه قضاييه را در مورد طرح مجازات‌هاي جايگزين زودتر به تصويب برسانند.    
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس از ساري، محمد نيازي امروز در مراسم گراميداشت هفته قوه قضاييه در مازندران اظهار داشت: با تصويب اين لايحه براي كاهش تبعات زندان مجازات هاي ديگري از قبيل شلاق، محروميت از حقوق اجتماعي و جزاي نقدي پيشنهاد شده است.
وي با اشاره به فرا رسيدن حادثه هفتم تير ماه افزود: خسارت اين واقعه بر كشور و قوه قضاييه به مانند يك كودتا بوده است.
نيازي عنايت خداوند به نظام جمهوري اسلامي ايران را افتخار حكومت اسلامي دانست و تصريح كرد: در موارد بسياري دشمنان قصد ضربه زدن به اركان نظام را در قوه‌هاي مختلف را داشتند كه با لطف خداوند همه اين تقشه ها خنثي شد.
رئيس سازمان بازرسي كل كشور با بيان اينكه قوه قضاييه نقش اساسي در تداوم حركت انقلاب و بقاي حيات نظام دارد كار قضاوت را سخت و طاقت فرسا عنوان كرد.
وي با تصريح اين نكته كه با اجراي عدالت مردم احساس امنيت مي كنند گفت: شجاعت قاضي نيز اجراي دقيق عدالت را آسانتر خواهد كرد.
نيازي از فاصله زياد احكام بدوي و تجديد نظر به عنوان يكي از آسيب هاي دستگاه قضايي ياد كرد و اذعان داشت: حكم به حق، لازمه اش شناخت حق است و اين موضوع فاصله آرا را نيز كمتر خواهد كرد.
وي به تشريح مقوله مديريت قضايي پرداخت و خاطر نشان كرد: در قالب اين مديريت هيچ كس حق ندارد به قاضي دستور دهد ولي مي توانيم قضات را در تشخيص كمك كنيم.
رئيس سازمان بازرسي كل كشور شاخص مديريت موفق را نظارت قوي عنوان كرد و گفت: با دستور رئيس قوه قضاييه بازرسي از مجتمع هاي قضايي و دادگستري ها كه در حال انجام بود به اتمام رسيد و تقديم رياست مجلس شوراي اسلامي شده است.
وي همچنين افزود: هدف اصلي سازمان بازرسي كل كشور پيشگيري و اصلاح گري است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.